donderdag 14 april 2011

Bijna weg

Nou jongens en meisjes

Het is de dag voor ik weg ga en ik ben nu al moe "haha" . Ik ben net begonnen met het inpakken van mijn spullen. De paklijst was echt heel handig!
Hoe vinden jullie dat het dorp is geworden? Ik ben er zeker trots op hebben jullie heel mooi gedaan.
Marokko hoek




uitnodiging
poster maken
kleien

 Zorgen jullie wel dat jullie:


- Verder werken aan de poster en informatiestukjes opschrijven ( eerst klad, dan netjes)
- Het geld afmaken
- De getekende moskeeën inkleuren
- Lakens meenemen
- Marokko spulletjes meenemen
- Het groepje van eten voor een groepsmapje zorgt
- Reacties acterlaten op mijn berichten
- Het liedje en toneelstukje oefenen
- Zo mogelijk de handen beschilderen met dunne kwastjes

Liefs Juf Jessi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten